Konstrukcja ładowarki typu "Z"
- Zapewnia krótsze cykle robocze, doskonałe kąty zamknięcia i rozładunku łyżki oraz wysoką siłę skrawania dla zapewnienia większej wydajności pracy.
- Powrót do kopania i równoległe podnoszenie ramion jako standard zapewnia krótkie cykle robocze jak również bezpieczne i precyzyjne przewożenie ładunku na paletach.
- Ramiona ładowarkowe wykonane są z płaskich elementów co zapewnia im większą wytrzymałość jak i polepsza widoczność na bok osprzętu.
- Posiada minimalną ilość sworzni obrotu aby zminimalizować wymagania co do obsługi.
- Integralne szybkozłącze ładowarkowe powoduje brak strat siły skrawania oraz zachowanie maksymalnego udźwigu.
Napęd hydrostatyczny
- Wysokosprawny z regulacją prędkości firmy Rexroth tej samej co używają najwięksi konkurenci.
- Zapewnia optymalną moc przy minimalnym obciążeniu silnika i układu napędowego.
- Dwie ustawiane prędkości jazdy zapewniają doskonałe własności trakcyjne. Niska prędkość od 0 do 6km/h pozwala na precyzję sterowania podczas gdy druga od 0 do 20 km/h może być stosowana podczas przemieszczania się maszyny pomiędzy miejscami pracy.
- Napęd hydrostatyczny zapewnia też hamowanie dynamiczne w czasie kiedy pedał gazu nie jest wciśnięty.
- Osie umocowane są bezpośrednio do ramy głównej zapewniając stabilność maszyny i doskonały prześwit pod nią. Opcjonalnie dostępny jest mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu do pracy ciężkich warunkach.
Skręt maszyny
- Centralny sworzeń stanowi (średnica 130mm) stalowa odkuwka zapewniająca zarówno możliwość skrętu maszyny jak i wychylenia co zapewnia operatorowi większą stabilność maszyny (w porównaniu do maszyn z wahliwą tylną osią).
- Wysokowytrzymałe łożyska ślizgowe przenoszą masę maszyny podczas gdy ruch skrętny wspomagany jest przez górne i dolne stożkowe łożyska wałeczkowe.
- Mechanizm przetestowany 500000 cykli bez żadnego defektu.
- Pedał "Impulsowania" sprawia, że układ napędowy jest impulsowo rozłączany. Pozwala to na uzyskanie niskiej prędkości jazdy przy maksymalnych obrotach silnika.
- Opcjonalnie dostępny mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem zapewnia niezależny a więc i bardziej efektywny napęd na każde koło co zapewnia najlepsze własności trakcyjne. Pozwala to również na uzyskanie najlepszych parametrów hamowania.
Rama główna
- Przednia część podwozia z zamocowaną ładowarką posiada minimalne oprzewodowanie i połączenia hydrauliczne które przechodzą przez mechanizm skrętu.
- Dobrze zaprojektowany silnik i kabina przyczyniają się do osiągnięcia niezwykle niskiego poziomu hałasu we wnętrzu kabiny wynoszący 101/73db.
- Silnik zamontowany poprzecznie polepsza widoczność do tyły maszyny i zmniejsza promień wystawania maszyny poza jej szerokość podczas obrotu nadwozia.
Kabina i elementy sterowania
- Kabina spełniająca wymagania standardów ROPS i FOPS oferuje maksymalny komfort i doskonałą widoczność dookoła maszyny oraz proste sterowanie maszyną.
- Dla większego komfortu operator ma dostęp do kabiny poprzez dwoje drzwi.
- Dźwignie hydrauliczne z serwosterowaniem wraz z podłokietnikami zapewniają minimalne zmęczenie operatora podczas pracy.
- Opcjonalnie montowany na dźwigni przełącznik zmiany kierunku jazdy pozwala na szybkie i bezpieczne sterowanie maszyną.
- Połączenie pedału hamulca i "impulsowania" polepsza kontrolę maszyny. Pedał "Impulsowania" powoduje, że układ napędowy jest impulsowo rozłączany. Pozwala to na uzyskanie niskiej prędkości jazdy przy maksymalnych obrotach silnika. Znajduje to zastosowanie w takich aplikacjach jak zamiatarki.
Newsletter
Aby otrzymywać najnowsze informacje o naszej ofercie, zostaw swój adres e-mail.
Copyright © 2008 ELEKTROPROGRAM Sp. z o.o.