Konstrukcja ładowarki typu "Z"

  • Zapewnia krótsze cykle robocze, doskonałe kąty zamknięcia i rozładunku łyżki oraz wysoką siłę skrawania dla zapewnienia większej wydajności pracy.
  • Powrót do kopania i równoległe podnoszenie ramion jako standard zapewnia krótkie cykle robocze jak również bezpieczne i precyzyjne przewożenie ładunku na paletach.
  • Ramiona ładowarkowe wykonane są z płaskich elementów co zapewnia im większą wytrzymałość jak i polepsza widoczność na bok osprzętu.
  • Posiada minimalną ilość sworzni obrotu aby zminimalizować wymagania co do obsługi.
  • Integralne szybkozłącze ładowarkowe powoduje brak strat siły skrawania oraz zachowanie maksymalnego udźwigu.

Napęd hydrostatyczny

  • Wysokosprawny z regulacją prędkości firmy Rexroth tej samej co używają najwięksi konkurenci.
  • Zapewnia optymalną moc przy minimalnym obciążeniu silnika i układu napędowego.
  • Dwie ustawiane prędkości jazdy zapewniają doskonałe własności trakcyjne. Niska prędkość od 0 do 6km/h pozwala na precyzję sterowania podczas gdy druga od 0 do 20 km/h może być stosowana podczas przemieszczania się maszyny pomiędzy miejscami pracy.
  • Napęd hydrostatyczny zapewnia też hamowanie dynamiczne w czasie kiedy pedał gazu nie jest wciśnięty.
  • Osie umocowane są bezpośrednio do ramy głównej zapewniając stabilność maszyny i doskonały prześwit pod nią. Opcjonalnie dostępny jest mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu do pracy ciężkich warunkach.

Skręt maszyny

  • Centralny sworzeń stanowi (średnica 130mm) stalowa odkuwka zapewniająca zarówno możliwość skrętu maszyny jak i wychylenia co zapewnia operatorowi większą stabilność maszyny (w porównaniu do maszyn z wahliwą tylną osią).
  • Wysokowytrzymałe łożyska ślizgowe przenoszą masę maszyny podczas gdy ruch skrętny wspomagany jest przez górne i dolne stożkowe łożyska wałeczkowe.
  • Mechanizm przetestowany 500000 cykli bez żadnego defektu.
  • Pedał "Impulsowania" sprawia, że układ napędowy jest impulsowo rozłączany. Pozwala to na uzyskanie niskiej prędkości jazdy przy maksymalnych obrotach silnika.
  • Opcjonalnie dostępny mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem zapewnia niezależny a więc i bardziej efektywny napęd na każde koło co zapewnia najlepsze własności trakcyjne. Pozwala to również na uzyskanie najlepszych parametrów hamowania.

Rama główna

  • Przednia część podwozia z zamocowaną ładowarką posiada minimalne oprzewodowanie i połączenia hydrauliczne które przechodzą przez mechanizm skrętu.
  • Dobrze zaprojektowany silnik i kabina przyczyniają się do osiągnięcia niezwykle niskiego poziomu hałasu we wnętrzu kabiny wynoszący 101/73db.
  • Silnik zamontowany poprzecznie polepsza widoczność do tyły maszyny i zmniejsza promień wystawania maszyny poza jej szerokość podczas obrotu nadwozia.

Kabina i elementy sterowania

  • Kabina spełniająca wymagania standardów ROPS i FOPS oferuje maksymalny komfort i doskonałą widoczność dookoła maszyny oraz proste sterowanie maszyną.
  • Dla większego komfortu operator ma dostęp do kabiny poprzez dwoje drzwi.
  • Dźwignie hydrauliczne z serwosterowaniem wraz z podłokietnikami zapewniają minimalne zmęczenie operatora podczas pracy.
  • Opcjonalnie montowany na dźwigni przełącznik zmiany kierunku jazdy pozwala na szybkie i bezpieczne sterowanie maszyną.
  • Połączenie pedału hamulca i "impulsowania" polepsza kontrolę maszyny. Pedał "Impulsowania" powoduje, że układ napędowy jest impulsowo rozłączany. Pozwala to na uzyskanie niskiej prędkości jazdy przy maksymalnych obrotach silnika. Znajduje to zastosowanie w takich aplikacjach jak zamiatarki.

Formularz

Temat:
Imie i nazwisko:
Adres e-mail:
Zapytanie:
Copyright © 2008 ELEKTROPROGRAM Sp. z o.o.