Moc i osiągi

  • 6-ci cylindrowy silnik wysokoprężny Isuzu z turbodoładowaniem i chłodzeniem międzystopniowym posiada moc 305KM (228kW). Układ bezpośredniego wtrysku zapewnia wysoką skuteczność spalania i niskie zużycie paliwa.
  • Panel sterowania oraz dźwignie są łatwo dostępne, a układ AMS wyświetla dobrze widoczne informacje bez zasłaniania widoku z kabiny.
  • Pierwszy rozruch w niskich temperaturach ułatwiony jest dzięki automatycznemu układowi podgrzewania w każdym z cylindrów silnika.
  • Wysokowytrzymały wysięgnik oraz wzmocnione ramię przeznaczone są dla ciężkich prac koparkowych jak i do kopania w twardym materiale.
  • Układ Zaawansowanego Sterowania (AMS) optymalizuje osiągi maszyny i zużycie paliwa poprzez dopasowanie mocy silnika do zapotrzebowania układu hydraulicznego.

Niezawodność / ekonomika

  • W celu osiągnięcia maksymalnej wydajności, minimalnego zużycia paliwa i dostosowania parametrów maszyny do warunków pracy maszyna posiada cztery tryby pracy: (H) dla ciężkich prac kopania, (S) dla standardowych prac koparkowych lub wykonywania rowów, (L) dla prac lekkich i wymagających precyzji, (F) dla prac wyjątkowo precyzyjnych i podnoszenia
  • Opcja "Przycisku biegu jałowego" na dźwigni sterownia oznacza, że obroty silnika w szybki sposób mogą być zmniejszane do obrotów jałowych i równie szybko przywracane do poprzedniej wartości. Funkcja ta pozwala na zaoszczędzenie paliwa w okresie przerw w pracy przy zachowaniu pełnej kontroli nad maszyną.
  • Łańcuchy napędowe są smarowane, aby maksymalnie wydłużyć ich trwałość, nawet w przypadku ich długotrwałego obciążenia przy jeździe z dużą prędkością.
  • W celu zmniejszenia zmęczenia operatora spowodowanego drganiami - w szczególności podczas jazdy z dużą prędkością - kabina zamontowana jest na unikalnym układzie amortyzującym będącym kombinacją układów hydraulicznych i amortyzatorów gumowych.

Komfort pracy operatora

  • Panel sterowania oraz dźwignie są łatwo dostępne, a układ AMS wyświetla dobrze widoczne informacje bez zasłaniania widoku z kabiny.
  • Kabina wykonana z tłoczonej blachy jest przestrzenna i posiada izolację akustyczną. Szyby wykonane z hartowanego szkła zapewniają doskonałą widoczność dookoła kabiny. Przednie okno podnoszone jest do dachu i posiada sprężynowy układ wspomagający.
  • Funkcja Układ Amortyzacji Ruchów Siłowników ma za zadanie ograniczać udary przenoszone na maszynę i operatora przy pracy maszyną w skrajnych położeniach siłowników podczas prac koparkowych.
  • W celu zmniejszenia zmęczenia operatora spowodowanego drganiami - w szczególności podczas jazdy z dużą prędkością - kabina zamontowana jest na unikalnym układzie amortyzującym będącym kombinacją układów hydraulicznych i amortyzatorów gumowych.

Galeria zdjęć

Formularz

Temat:
Imie i nazwisko:
Adres e-mail:
Zapytanie:
Copyright © 2008 ELEKTROPROGRAM Sp. z o.o.