


Osiągi
- Moment wynoszący 1100Nm przy 65% prędkości obrotowej silnika zapewnia olbrzymi zapas mocy.
- Pełna amortyzacja zawieszenia zapewnia maksymalnie dobre własności trakcyjne z minimalnym obciążeniem maszyny.
- Prawdziwa blokada mechanizmu różnicowego zapewnia maksymalną przyczepność maszyny w każdych warunkach.
- Prawie idealnie rozłożone obciążenie na osie sprawia, że opony zużywają się równomiernie.
- Układ hydrauliczny o przepływie 210 litrów na minutę wrażliwy na obciążenie zapewnia odpowiedni przepływ do potrzeb.
Wydajność
- Układ napędowy V-Tronic zapewnia optymalną prędkość jazdy do każdych zastosowań.
- Programowane funkcje dźwigni sterowania minimalizują zmęczenie operatora..
- Łatwość sterowania powoduje, że operator szybko uczy się nowych możliwości maszyny.
- Zbiornik paliwa o pojemności 600 litrów zapewnia długi okres pracy między tankowaniami co ogranicza czas przestoju maszyny.
- Opcjonalny przedni zaczep I wała odbioru mocy sterowany z konsoli zapewnia bezkonkurencyjną precyzję.
Komfortowa kabina
- Kolorowy ekran dotykowy wyświetla wyraźne i łatwe do zrozumienia ikony.
- Kabina zamontowana po środku maszyny zapewnia doskonałą widoczność i łatwość kierowania maszyną.
- Siedzenie operatora z amortyzacją i podłokietnikiem zapewnia doskonałą ergonomię sterowania.
- Pełnowymiarowa, przestrzenna kabina z dodatkowym siedzeniem podwyższa komfort.
- Opcjonalny układ podgrzewania szyb I lusterek zapewnia doskonałą widoczność nawet w złych warunkach pogodowych.
Innowacyjność
- Jedyny na świecie traktor z w pełni amortyzowanym zawieszeniem.
- Pierwszy traktor wyposażony w kolorowy monitor dotykowy.
- Jedyny traktor posiadający płynną regulację układu napędowego (CVT) z możliwością pracy z wysokimi prędkościami.
- Dźwignia sterowania jazdą może być zaprogramowana do sterowania osprzętem dodatkowym co redukuje wysiłek operatora podczas pracy.
- Hamulce z układem ABS zwalniane pneumatycznie dla zachowania maksymalnego bezpieczeństwa..
- Tryby pracy układu napędowego zapewniają optymalne zużycie paliwa we wszystkich zastosowaniach.
Koszty eksploatacji
- Układ napędowy V-Tronic automatycznie ogranicza prędkość obrotową silnika do 1800 obr/In przy prędkości 65km/h.
- Elastyczność układu napędowego pozwala na zredukowanie obrotów silnika podczas wyboru jazdy do przodu.
- Pompa oleju zależna od obciążenia dostarcza olej w zależności od potrzeb i dzięki temu pozwala na zaoszczędzenie paliwa.
- Okresy między przeglądami silnika wynoszące 500 motogodzin a dla układu napędowego 1000 motogodzin ograniczają koszty eksploatacji maszyny.





