Osiągi

  • Moment wynoszący 1100Nm przy 65% prędkości obrotowej silnika zapewnia olbrzymi zapas mocy.
  • Pełna amortyzacja zawieszenia zapewnia maksymalnie dobre własności trakcyjne z minimalnym obciążeniem maszyny.
  • Prawdziwa blokada mechanizmu różnicowego zapewnia maksymalną przyczepność maszyny w każdych warunkach.
  • Prawie idealnie rozłożone obciążenie na osie sprawia, że opony zużywają się równomiernie.
  • Układ hydrauliczny o przepływie 210 litrów na minutę wrażliwy na obciążenie zapewnia odpowiedni przepływ do potrzeb.

Wydajność

  • Układ napędowy V-Tronic zapewnia optymalną prędkość jazdy do każdych zastosowań.
  • Programowane funkcje dźwigni sterowania minimalizują zmęczenie operatora..
  • Łatwość sterowania powoduje, że operator szybko uczy się nowych możliwości maszyny.
  • Zbiornik paliwa o pojemności 600 litrów zapewnia długi okres pracy między tankowaniami co ogranicza czas przestoju maszyny.
  • Opcjonalny przedni zaczep I wała odbioru mocy sterowany z konsoli zapewnia bezkonkurencyjną precyzję.

Komfortowa kabina

  • Kolorowy ekran dotykowy wyświetla wyraźne i łatwe do zrozumienia ikony.
  • Kabina zamontowana po środku maszyny zapewnia doskonałą widoczność i łatwość kierowania maszyną.
  • Siedzenie operatora z amortyzacją i podłokietnikiem zapewnia doskonałą ergonomię sterowania.
  • Pełnowymiarowa, przestrzenna kabina z dodatkowym siedzeniem podwyższa komfort.
  • Opcjonalny układ podgrzewania szyb I lusterek zapewnia doskonałą widoczność nawet w złych warunkach pogodowych.

Innowacyjność

  • Jedyny na świecie traktor z w pełni amortyzowanym zawieszeniem.
  • Pierwszy traktor wyposażony w kolorowy monitor dotykowy.
  • Jedyny traktor posiadający płynną regulację układu napędowego (CVT) z możliwością pracy z wysokimi prędkościami.
  • Dźwignia sterowania jazdą może być zaprogramowana do sterowania osprzętem dodatkowym co redukuje wysiłek operatora podczas pracy.
  • Hamulce z układem ABS zwalniane pneumatycznie dla zachowania maksymalnego bezpieczeństwa..
  • Tryby pracy układu napędowego zapewniają optymalne zużycie paliwa we wszystkich zastosowaniach.

Koszty eksploatacji

  • Układ napędowy V-Tronic automatycznie ogranicza prędkość obrotową silnika do 1800 obr/In przy prędkości 65km/h.
  • Elastyczność układu napędowego pozwala na zredukowanie obrotów silnika podczas wyboru jazdy do przodu.
  • Pompa oleju zależna od obciążenia dostarcza olej w zależności od potrzeb i dzięki temu pozwala na zaoszczędzenie paliwa.
  • Okresy między przeglądami silnika wynoszące 500 motogodzin a dla układu napędowego 1000 motogodzin ograniczają koszty eksploatacji maszyny.

Galeria zdjęć

Formularz

Temat:
Imie i nazwisko:
Adres e-mail:
Zapytanie:
Copyright © 2008 ELEKTROPROGRAM Sp. z o.o.